UN SUBMARÍ A LA BANYERA

Avui enceto aquest post inaugurant una secció anomenada: "Busca't la vida (Get a life)". Pels que no conegueu aquesta sèrie (¿es pot saber què feu encara aquí? ¡A buscar-la!), dir-vos que l'interpretava el gran Chris Elliot i que era d'un surrealista tant exagerat que, a vegades, feia mal i tot.

En un dels meus capítols preferits (bé, tots ho són) "Neptune 2000", a en Chris Peterson li arriba finalment un submarí de 19'99 $ que havia demanat feia 20 anys. S'encasqueta una gorra vermella a l'estil Jean-Jaques Cousteau i convenç al seu pare, en Fred, que l'ajudi a muntar-lo... dins la banyera! Ja us podeu imaginar el resultat: queden atrapats dins de la banyera. Es salven de la forma que sempre es salvava en Chris: de la forma més estúpida i surrealista que us pogueu imaginar. Ja em direu el què.

Fent una el.lipsi digna del pitjor director de la història (bé, potser trobem una relació al final i tot) dir-vos que el programa que vàrem fer el passat 23, Diada de Sant Jordi, va anar sobre rodes... el problema era que el terra estava glaçat i, al intentar frenar, em vaig empotrar. Una mica, només. Ja dic que el programa va anar de conya i aprofito per tornar a donar les gràcies a tos els que d'una forma o altra, hi van col.laborar. Per rigurós ordre alfabètic (del abecedari romanès, això sí): la Isi, en Joan Fonollosa, en Jordi Guàrdia, l'Hector de Miguel, la Vicenta, el Gregori, i el Carles.


El programa va anar molt bé. Més de 90 minuts en directe, amb convidats, diferents seccions. Una petita broma a costa dels meus convidats: vaig presentar una conferència sobre els dracs ralitzada per un estudiós sobre el tema, l'Ismael Riudecanyes, un erudit; en realitat era jo amb la veu distorsionada. S'ho van empassar (almenys això m'han dit: potser ho fan per quedar bé amb aquest presentador de pacotilla!). No sóc professional, però penso que vaig fer una bona feina (ja veieu... no em fa falta àvia... jeje).


Total, un currasso del mil. La putada: per una curiosa confluència entre Neptú i la sisena lluna de Mercuri, Mecagunlaputaquevaparirlamaquineta (es diu així: busqueu-ho al Google si no em creieu...), sumada a una inoportuna conseqüència derivada d'un efecte papallona d'un mosquit que va picar un puma a la selva boliviana i, aquest, va provocar que... bla bla bla... (el típic efecte papallona), al final, el programa no es va gravar. Grffhffdddmmppff... En fi. Coses de la vida...

¿O és que, potser, vaig intentar muntar un submarí a la banyera?


No Response to "UN SUBMARÍ A LA BANYERA"


Copyright 2011, Ovelles elèctriques

Site Design: Bouman Studios, based on original theme of anshul dudeja